Yhdistyksen tarkoituksena on tarjota jäsenilleen mahdollisuuksia sosiaaliseen kanssakäymiseen, järjestää kulttuuri- harraste- ja muuta virkistystoimintaa, edistää jäsentensä fyysistä ja henkistä toimintakykyä.

Synty ja Piiri

Ryttylän Eläkkeensaajat ry on perustettu 23.5.1979. Y-tunnus: 3037316-6 Yhdistyksemme kuuluu EKL:n Hämeen Piiriin, jossa on 25 yhdistystä.

Täyttä elämää hyvässä seurassa - EKL ry

Kerhomme kokoontuu keskiviikkoisin Koivupirtillä klo 12:30 kahvin ja seurustelun merkeissä,  kerran kuussa pelataan bingoa. Järjestämme kokouksia, vierailuja ja luentotilaisuuksia sekä pelaamme myös Kurlingia. Kesäkaudella pidämme muun muassa virkistäytymispäivän Ykslammen ympäristössä ja loppuvuoden puolella  pikkujoulun ja perinteisen puurojuhlan.